diumenge, 23 de març del 2014

Mentre amb el tors t'acaronava el sexe,
tot prement-te els genolls a banda i banda,
i en buscar-te, buscava l'harmonia
que et posseïa en ésser posseïda,
i com més la trobava, menys podia
comprovar-ho... i això te m'allunyava,
com jo volia, per tornar a buscar-te
a ple cos, a ple llavi, a plena mà...,
així mateix lamento que les coses
no siguin tàctils després que han passat.
La matèria no és orgiàstica
Tot s'afua i només em pot ferir
(home dels reflectors en negra nit).
Hores insòlites per al viatge.
Consciència que la immobilitat
que perseguim no és mai absoluta.
I en canvi, no existeix altre mitjà
per llançar-se a l'amor des del passat,
tan desaprofitat, si hom l'analitza.
Enyoro imatges, estats d'ànim, crits,
¿i enyoraré també aquest estat d'ànim
el dia que no hi siguis? Com si l'única
actitud vàlida fos negar el poema
com vaig fer molt abans de transmigrar?
I baixo pel teu flanc, t'adjunto els braços
per abraçar-te tota i per lligar-te,
te'ls deixo anar, perquè em coneguis més
i em lliguis tu. La tempesta ha passat
i ja podem esculpir-nos els cossos
sabent que, si no fos per la besada,
potser els llamps ens haurien destrossat.
Et besos els ulls. No ho has endevinat?
La meva història és la música.


Feliu Formosa

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

¿Faries teu aquest poema, Antònia?
¿T'hi sents identificada?
Potser són massa preguntes, però com que l'has triat...
Una abraçada.

Antònia ha dit...

Olga, benvolguda, no el faria meu. No m'hi sento identificada, per molts motius... L'he triat perquè el vaig sentir recitar per en Feliu Formosa i em vaig emocionar. És un record d'una tarda molt emotiva, res més. Si algun dia poso un poema d'amor amb el que m'hi senti identificada, de seguida ho notaràs.
Una abraçada.